Priorytet wspólnego transportu. Zasady lądowania w przewagach transportu publicznego pojazdów trasy

18.1. Z skrzyżowań, gdzie szyny tramwajowe Krzyż part Cargo.Tramwaj ma przewagę nad pojazdami z drewna opałowego, z wyjątkiem przypadków zajezdni.

18.2. Na drogach z pasem na trasę pojazdoznaczone znaki 5.11.1, 5.13.1, 5.13.2 i 5.14, ruch i zatrzymanie innych pojazdów na tym zespole są zabronione, z wyjątkiem:

  • autobusy szkolne;
  • pojazdy używane jako taksówka pasażerska;
  • pojazdy używane do transportu pasażerów, z wyjątkiem fotela kierowcy, ponad 8 miejsc, technicznie dopuszczalna maksymalna masa przekracza 5 ton, których lista jest zatwierdzona przez władze wykonawcze przedmiotów Federacja Rosyjska - Gg. Moskwa, Petersburg i Sewastopol;
  • pojazdy, które od 23 lutego do 14 marca 2019 r. Jest transportowane przez rząd terytorium Krasnojarskiego jako koordynującego z Ministerstwem Transportu Federacji Rosyjskiej, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych Federacji Rosyjskiej i Autonomicznej Organizacji Non-Profit "Dyrekcja Wykonawcza XXIX World Winter Universiade 2019 w Krasnojarsku "Grupy klientów (przedstawiciele krajowych federacji sportowych studentów, uczestnicy zawodów sportowych, przedstawiciele Międzynarodowej Federacji Sportu Studentów (FISU), przedstawicieli mediów, urzędników technicznych, innych osób biorących udział w wydarzeniach XXIX World Winter Universiade 2019 w Krasnojarska), w obecności certyfikatu akredytacyjnego wydanego przez autonomiczną organizację non-profit "Dyrekcja Wykonawcza XXIX World Winter Universiade 2019 w Krasnojarska".

Na pasach do pojazdów trasy pozwoliły ruch rowerzystów w przypadku, gdy taki pasek znajduje się po prawej stronie.

Kierowcy pojazdów przyjętych do ruchu na paskach do pojazdów trasy, przy wejściu do skrzyżowania z taką pasma, mogą wycofać się z wymagań znaków drogowych 4.1.1 - 4.1.6, 5.15.1 i 5.15.2, aby kontynuować ruch wzdłuż takiego pasa.

Jeśli ta pasek jest oddzielony od reszty przewozu przerywanej linii znakowania, a następnie podczas obracania pojazdów należy przebudować na nim. Dozwolone jest również w takich miejscach, aby podróżować do tego pasma przy wejściu do drogi i do lądowania i wywierania pasażerów na prawym brzegu CarriaGeway, pod warunkiem, że nie tworzy interferencji przez pojazdy trasy.

18.3. W rozliczeniach sterowniki muszą ustąpić wózek i autobusy, rozpoczynając ruch z wyznaczonego miejsca zatrzymania. Sterowniki autobusów i autobusów wózków mogą zacząć poruszać się dopiero po ich skazaniu, że są gorsze od drogi.
(zmienione rozporządzeniem rządu Federacji Rosyjskiej w wieku 25 września 2003 r. N 595)

Jedź z wyznaczonego miejsca zatrzymania, czy kierowcy zawsze są zobowiązani do dania im drogi?


Wydawałoby się, że zasady zdecydowanie regulowały tę sytuację drogową:

18.3. W rozliczeniach sterowniki muszą ustąpić wózek i autobusy, rozpoczynając ruch z wyznaczonego miejsca zatrzymania. Sterowniki autobusów i autobusów wózków mogą zacząć poruszać się dopiero po ich skazaniu, że są gorsze od drogi.

Jednak bardzo często pojazdy trasy są zmuszone do uruchomienia ruchu z drugiego pasa z powodu przeszkód w prawym pasku w postaci zaparkowanego samochodu. I ocena przez dyskusje w zakresie sieci jednej opinii na temat identyfikacji ten manewr. nie. Jedna strona twierdzi, że początek ruchu z drugiego pasa zawiera przebudowy manewr, i nie ma obowiązku rezygnacji z pojazdów trasowych, inny, że początek ruchu jest oddzielnym manewrem, a pojazd trasy ma przewagę w dowolnym miejscu trajektoria.

Pomimo faktu, z czego często odpłynęła od przystanku naruszenia przepisów ruchu Zaparkowany samochód, są przypadki, w których brakuje zaburzeń ruchu.

Samochód jest zaparkowany 15 metrów po znaku 5.16, prawie natychmiast po miejscu przystanku, autobus jest zmuszony do uruchomienia ruchu (przebudowy) lewy pasek. Widzimy, że ta sytuacja jest dozwolona. Następnie bez wniosków zbieraj argumenty stron.

  • Autobus nie ma zalet, ponieważ odbudowa

    Tekst reguł regulujących tę sytuację nie jest w ogóle niewiele, ludzie, którzy przestrzegają tej wersji, zadzwonią do nich "Side A", nie uciekaj do interpretacji, ale kłócą się ściśle w tekście.

    • Autobus opuszcza baterię? -Tak.
    • Autobus zmienia kierunek ruchu? -nie.

    Co wygląda jak kierowca w lewym pasie?

    Autobus włącza sygnał obrotowy i zaczyna się poruszać na swoim pasie, kierowca przesuwa się wzdłuż wolnego lewego paska, wymóg ustalania dotacji do autobusu nie występuje, ponieważ ich trajektorie nie przecinają się.


    Jeśli podasz przewagę autobusową, zaleta nie może być w tej samej sytuacji i nieobecnej w innej. Wyobraź sobie, że autobus zaczyna się poruszać od przystanku natychmiast w ekstremalnym pasku przekraczając środek lub rozpoczyna kolej z miejsca zatrzymania, czy nie ma przeszkody? Jeśli autobus zacznie się odwrócić na początku ruchu, nie powstaje, czy on się rozwija, czy nie? Dlaczego pojawia się pytanie, czy jest odbudowany, czy nie?


    Autobus ma przewagę jedynie odłączenie przeszkód - nie jest to zapisane w zasadach. Zaleta, jeśli rozważymy obie strony, na początku ruchu, zawsze jest, albo jest wyłącznie na początku ruchu bez koniugatu manewrów.

    Autobus ma przewagę, ponieważ rozpoczyna ruch z zatrzymania

    Strona B ma bardziej logiczne podejście z punktu widzenia sytuacji drogowej.

    Po raz kolejny definicja odbudowy:

    "Leasing" - Wyjazd z okupowanego paska lub okupowanego wiersza z zachowaniem początkowego kierunku ruchu.

    Skup się na kierunku ruchu. Podczas zatrzymywania ruchu zatrzymuje się. Aby zachować kierunek początkowy, konieczne jest rozpoczęcie ruchu. Oznacza to, że możliwe jest przebudowa tylko w ruchu.

    Podczas biorąc udział, a ten akapit praktycznie traci swoje znaczenie, jeżeli magistrala rozpoczyna ruch w tym samym pasku, ponieważ samochód zbliża się do pleców i stwarzają ingerencję w autobus nie może fizycznie. Ustęp spadnie tylko do zatrzymywania kieszeni w poszukiwaniu jezdni w rozliczeniach, ale w tekście zasad, wszystkie wyznaczone przystanki są wyświetlane bez wyjątku.


    Jeśli chodzi o nagłówek głowy "Priorytet pojazdów routingowych" w przypadku braku przewagi na początku ruchu z drugiego pasa, pojazdy trasy praktycznie nie mają dodatkowego priorytetu w porównaniu ze zwykłym transportem.

  • Zasady obdarzyły sterowniki pojazdów trasy z pewnymi przywilejami. Te przywileje nie są tak wiele, tylko trzy.

    Po pierwsze, tramwaj z równym prawem do podróży, ma przewagę niezależnie od kierunku ruchu.

    Po drugie, autobusy i wózki autobusy na obszarach problemowych mogą podświetlić specjalny pasek ruchu.

    Po trzecie, my, kierowcy, powinniśmy zrezygnować z drogi do autobusów i autobusów wózków, rozpoczynając ruch z wyznaczonego przystanku. Ponadto ostatni wymóg jest ważny tylko na drogach w rozliczeniach.

    Jest to trzy przywileje, które są zapisane w XVIII odcinku zasad.

    1. Zasady. Sekcja 18. Paragraf 18.1. Poza skrzyżowaniami, gdzie ścieżki tramwajowe przecinają jezdnię, tramwajem ma przewagę nad pojazdami z drewna opałowego, z wyjątkiem przypadków zajezdni.

    Zasady nie dokonały żadnych wyjątków z ogólnej zasady:

    Z równym prawem do podróży tramwaj ma przewagę niezależnie od kierunku ruchu.

    Zasada ta działa również na skrzyżowaniach i z skrzyżowań. Na przykład, teraz (na naszej ilustracji) kierowcy obu kierunków są zobowiązani do ustalenia tramwaju.

    A fakt, że tramwaj po wyjściu z magazynu jest pozbawiony korzyści, nie jest to wyjątek od tej zasady:

    2. Zasady. Sekcja 18. Klauzula 18.2. Na drogach z paskiem do pojazdów trasowych oznaczonych znakami 5.11, 5.13.1, 5.13.2, 5.14, ruch i zatrzymanie innych pojazdów na tym zespole są zabronione.

    Jeśli ten zespół jest oddzielony od reszty przewozu przerywanej linii znakowania, a następnie podczas obracania pojazdów należy przebudować na nim.

    Dozwolone jest również w takich miejscach, aby podróżować do tego pasa podczas podróży do drogi i lądowania i wysiadających pasażerów na prawym brzegu CarriaGeway, pod warunkiem, że nie powoduje interferencji przez pojazdy trasy.

    Bardzo boli w tym ustępie różnych wymagań. Zajmijmy się tym punktem w częściach.

    Przede wszystkim, o jakich znakach mówimy. Oto te znaki:

    2 .1. Jeśli pasek do pojazdów trasy jest oddzielony linia ciągła, Więc co tu powiedzieć. Krzyż taka stała linia jest zabroniona:


    Którzy kierowcy zatrzymali się do lądowania pasażerskiego?

    1. Tylko kierowca samochodu A.

    2. Tylko kierowca samochodu V.

    3. Sterowniki samochodowe i B.

    4. Sterowniki samochodowe i V.

    Komentarz do zadania

    Jest to droga z pasem do pojazdów trasy (ale jednocześnie droga z ruchem jednostronnym). Na drodze z ruchem jednokierunkowym można zatrzymać po każdej stronie. Ale dalej prawa strona Ten przystanek drogowy jest niemożliwy - istnieje pasek do trasy TC i jest oddzielony solidną linią znakowania, a oznacza to, że istnieje kategorycznie wejście! Pozostań na środku jezdni (a nawet wycofanie pasażera) jest również brutto naruszenie zasad.

    Ale pozostać po lewej stronie tej drogi, nie przeszkadzasz. Jest to bezpieczne i nie sprzeczne z zasadami.

    2.2. Jeśli pasek do pojazdów trasowych jest oddzielony przerywaną linią, reguły są dozwolone w tej części drogi do pasażerów Land-Disembaring.

    Ale ruch na tym pasie dla nas jest nadal zakazany! Nagła pasażer i natychmiast opuszcza ten pas!

    Ruch na takim pasku jest dozwolony tylko przez pojazdy trasy, a także rowerzyści, autobusy szkolne i kierowców taksówek. Przy okazji, o taksówkarzowi drodze zapytaj egzamin:


    Czy możesz lekkie samochodymobile, aby odbudować w prawo, aby kontynuować ruch w kierunku do przodu?

    1. Dozwolone jest, nie twórz ingerencji w ruch pojazdów trasy.

    2. Dozwolone jest, jeśli zarządzasz taksówkami pasażerską.

    3. Zakazany.

    Komentarz do zadania

    O Taxi Sterowniki w XVIIII Sekcji Nic nie powiedział. O kierowcach taksówek mówi się w dodatku 1 do zasad:

    Zasady. Dodatek 1. Znak 5.14 "Pasek do pojazdów trasy". Specjalnie dedykowany pasek, na którym pojazdy trasa, rowerzyści i autobusy szkolne. a pojazdy używane jako taksówka pasażerska , poruszając się wzdłuż całkowitego przepływu pojazdów.

    2.3. Ponadto, jeśli pasek pojazdów trasy jest oddzielony przerywaną linią, reguły nie są po prostu dozwolone, a mianowicie zobowiązać kierowców, aby odbudować go podczas wykonywania zakrętów.

    Wiesz już, że kierowca przed obracaniem jest zobowiązany do zajmowania odpowiedniej skrajnej pozycji w przewozu tego kierunku.

    Dlatego nie ma znaczenia, przecięcie jest lub kongres na okolicznym terytorium. Jeśli tylko pasek do pojazdów trasowych jest oddzielony przerywaną linią, konieczne jest obrócenie od niego.

    2.4. A przy drodze, aby podróżować na drogę z pasem do pojazdów trasy, konieczne jest również zgodność z zasadami, a egzamin zostanie zapytany:


    Możesz kontynuować przenoszenie:

    1. Tylko na trajektorii A.

    2. Tylko trajektorie na B.

    3. Według trajektorii A i B.

    4. Przez trajektorie B i V.

    5. Zgodnie z dowolną trajektorią z określonej.

    Brzmiał taki:
    "Poruszasz się po lewej (drugiej) pasie. Z prawy pasek Autobus wyjechał z zatrzymania, natychmiast z zatrzymania, przenosząc do lewego paska (prezentowany na zdjęciu). Twoje działania?"

    Poprawna odpowiedź:
    "Zarejestruj się drogą do autobusu, jak porusza się od przystanku" - 65,5% odwiedzających do strony głosowało na niego.

    Sytuacja jest interpretowana w pkt 18.3 zasad droga:
    "18.3. W rozliczeniach sterowniki muszą ustąpić wózek i autobusy, rozpoczynając ruch z wyznaczonego miejsca zatrzymania. Sterowniki autobusów i autobusów wózków mogą rozpocząć się poruszać dopiero po skazaniu, że są gorsze od drogi. "

    Ten element zasad jest zdecydowanie interpretowany w taki sposób, aby autobus mógł odjechać od zatrzymania, nawet jeśli odjedzie od zatrzymania jednoczesna przebudowa w lewym pasie.

    Przyjdź jutro rano Sprawdź swoją wiedzę o zasadach drogi, opublikujemy kolejne interesujące pytanie.

    36 komentarzy

    • 29.10.2013 17:02

      65,5% za takie banalne pytanie. Jak straszna jazda naszej drogi ... ((((

    • 29.10.2013 17:04
    • 29.10.2013 17:14

      Nie zgadzam się !!! ... Zasada jest interpretowana: "Początek ruchu z punktu zatrzymywania", ale nie ciągle ruchu i odbudowy na 2, 3, itd. DOPROWADZIŁO !!!

    • 29.10.2013 17:17

      "Ten przedmiot zasad jest zdecydowanie interpretowany w taki sposób, że autobus napędza od przystanku, nawet jeśli napędza się od zatrzymania się z jednoczesnym przebudową do lewego paska." - Lol !!! Hah krzyczy ... co jeszcze się pojawi?!

    • 29.10.2013 17:18

      65,5% za takie banalne pytanie. Jak straszna jazda na naszych drogach ... (((Nie idź !!!

    • 29.10.2013 18:58

      Musi się poddać. Musi i są zobowiązani do różnych rzeczy, nie?

    • 29.10.2013 19:12

      Vadim, dzięki za opinię wyrażoną, ale chcielibyśmy zwrócić uwagę na dwie ważne rzeczy.

      Po pierwsze, pochodzi to pytanie bilety do egzaminów Zgodnie z zasadami ruchu (nieznacznie, ale poprawnie zmodyfikowane pytanie i opcje), możesz porównać - jest to pytanie nr 16 numeru biletu 2. Więc odpowiedź na pytanie nie może być nie tak tylko wtedy, gdy wystąpi błąd w biletach, ale w ta sprawa to nie jest prawda.

      Po drugie, projekt jest realizowany w połączeniu z policją ruchu w Balakovsky, a nawet jeśli pytanie nie było z biletów egzaminacyjnych, opublikowalibyśmy odpowiedź dopiero po uprzednim zatwierdzeniu z Departamentem Promocji lokalnego oddziału policji drogowej, która sprawiłoby również odpowiedź na pytanie godne zaufania.

      Dziękujemy za uwagę na nasz projekt - przyjdź także i zaktualizuj swoją wiedzę na temat przepisów ruchu drogowego.

    • 05.10.2014 14:00

      Szkoda, że \u200b\u200bbardzo kontrowersyjne rzeczy są tutaj zatwierdzone jako niepodważalne.
      Zasady mówią ", aby ustalić wózek autobusy i autobusy rozpoczynające ruch z wyznaczonych miejsca przystanku".
      I jednoznacznie można to interpretować tylko tak, jak - poddać się autobusowi może odejść.
      I wszystko inne jest już spekulacje i amator.
      Wniosek jest wymogiem "rezygnacji, jeśli autobus zostanie odbudowany na 2 linia", jeszcze więcej wniosków ", jeśli zatrzymuje się na 3 linię".
      Odniesienie do "policji drogowej Balakovo" jest równe powiązaniu do "brytyjskich naukowców", a nawet w radiach ormiańskim.
      Osobiście w praktyce i tak zrezygnujesz autobus. Ale to nie zmienia teorii.

    • 06.10.2014 10:10

      Dlaczego nikt nie widzi ważnych wyjaśnień? "Sterowniki autobusów i autobusów wózków mogą zacząć się poruszać dopiero po ich skazaniu, że są gorsze od drogi" !!! Niektóre z nich są przekonani, zgodnie z zasadą, że są gorsze? Wspinają się bielizna! Jest ktoś na drodze, nie ma nikogo, często bez podpisów zwrotnych rozpoczynają nagły ruch!

    • 29.10.2014 22:28

      Teoretycznie przed każdym manewrem kierowca jest zobowiązany do złożenia sygnału, obracając. Odbywa się to nawet podczas przebudowy na pierścieniu, chociaż już tam jest. Teoretycznie wyłączasz się i włącza ponownie manewr. Więc autobus wysoki od przystanku w drugim rzędzie ćwiczy dwa manewry. W związku z tym musi zastosować sygnał z zatrzymania z zatrzymania, zatrzymaj się w pobliżu paska separacji, aby wyłączyć, a następnie włączyć obrót transportu. Przenosi odbudowę.

    • 29.10.2014 23:56

      z naszymi rowkami, aby w pełni obserwować UDD

    • 07.11.2014 19:30

      Roman, ile razy obserwowałem, jak autobus tylko do Ostonovki i natychmiast włącza się na sygnał skrętu w lewo. Zwolniłem, żeby to przegapić, a on nie pójdzie, wywiera pasażerów ....

    • 07.11.2014 23:26 [Chroniony e-mail] - Wsparcie!
      Zasady są pisane w ten sposób. Wszystkie bezpłatne interpretacje są uważane przez Trybunał o fakcie wypadku. W rzeczywistości są to dwa różne manewr - początek ruchu z wyjazdem od zatrzymania i odbudowy na innym pasie. W tym czasie, kiedy studiowałem (8 lat temu) w oficjalnych biletach istniały raczej kontrowersyjne problemy. A nawet szkół jazdy instruktor nie mogli wyjaśnić, dlaczego więc kiedy pytanie było 2 lub 3 poprawne odpowiedzi, i konieczne było wybranie 1. Nauczyliśmy się śpiewać takie, korzyść z nich były trochę. Wróćmy do naszych autobusów.
      Przypuśćmy, że nie ustaliłeś autobusu. Czy zostanie uznany za naruszenie? Niekoniecznie!
      Jeśli rozumiesz, jeśli zaczniesz ustawiać drogę do drogi, prowokować sytuacja awaryjna, wtedy nie ma naruszenia, ponieważ "kierowcy autobusów wózków i autobusów mogą zacząć się poruszać dopiero po ich skazaniu, że są gorsze od drogi"
      Należy pamiętać, nie "zacznij poruszać się i oglądać, czy nie", ale "zaczyna się dopiero po zabiciu, że są one gorsze".
    • 08.11.2014 14:39

      Nikolai. Zgadza się. Dozwolone, pozostaje tylko do "połknięcia", "Digest", "pochłaniają racjonalne soki" i, jak mówią, należy prowadzić przez nich dalej ... ale nie wszyscy się uda.

    • 19.12.2014 11:51

      A jeśli basament zaczyna się od przystanku, natychmiast do trzeciego i jesteś na trzecim? A jeśli ten bas porusza się nie na trasie i zaczyna się od razu od przystanku do trzeciego i czwartego paska, ma również przewagę ???

    • 19.12.2014 11:59

      A jeśli bas rozpoczyna się od przystanku, przez drugie i natychmiast na trzecim i jesteś na trzecim i pozostań nawet przy 60 km wślizgująca droga Niezależnie od tego, czy warto przejść do czwartego paska, jeśli jest to dokładnie Budnta wypadku, pokonaj go z tyłu? A jeśli ten bas porusza się nie na trasie i zaczyna się od razu od przystanku do trzeciego i czwartego paska, ma również przewagę ???

    • 27.05.2015 11:49

      Sytuacja jest zrozumiała, ale w pewnych momentach jest kontrowersyjna, można interpretować na różne sposoby. W każdym razie kierowca trolejbusa musi najpierw upewnić się, że jest przekazywany, a nie rozpocznie przebudowy maszyn odlewniczych na trzeci lub na nadjeżdżającym pasie. W godzinach szczytu można zorganizować taką "wygraną", jeśli tak transport publiczny Jeździ.

    • 21.09.2015 23:29

      I zdarza się na trzech pasmowej drodze, że autobus zatrzymał się na przystanku autobusowym, wylądował pasażerów, a minibus stał się przed sobą, a Batz natychmiast wyciąga trzeci Ekstremalny rząd, jak to jest? Przez zasady przepisów ruchu Muszę pominąć, ale w logiki musisz pokonać twarz!

    • 21.09.2015 23:34

      W ciągu kilku godzin dłoń zmęcza bicie pysk.

    • 18.11.2015 09:19

      Immanuel, do kogo pokonać twarz?

    • 19.11.2015 07:48

      Taka teoria (przepisy ruchu), mój przyjaciel i drzewo życia (praktyka w życiu, na policji drogowej iw sądach) na zawsze zielona !!! Formalnie, na danej głębokości, wszystkie wyrażone osądy są poprawne. Ale w życiu, w takich sytuacjach spór jest zawsze przepełniony w innym płaszczyźnie - jakby być, jeśli autobus zaczął odbudować, gdy samochód bibioruje swój samochód lub już go podszedł, a nawet stał z nim, który w tym przypadku ma zaleta, aby ukończyć manewr? Krążący, aby ukończyć manewr strzałki lub tego samego autobusu? W tym względzie i inne pytania natychmiast rosną z tego problemu - jak udowodnić, kto i gdzie był w momencie powrotu autobusu z przystanku i przyjazdu w lewym rzędzie? Wtedy, gdy prawa pieszych na dominującym skrzyżowaniu części przewozu są regulowane w MDD, to jest bezpośrednio, że nawet jeśli nie ma takiej korzyści, przejście nie można rozpocząć w bezpośrednim sąsiedztwie samochodów już przechodzących !!! A w tym momencie co do autobusu tylko taka przypisówka !!! I ostatni. Pasek drogowy jest kierunkiem ruchu, który składa się z serii i jeśli manewr jest wykonywany w granicach pasa ruchu, odbudowa odbywa się nie od paska na pasku, ale z liczby z rzędu !!! Jest to dziwne, że nadal nie jest jasne dla wielu.

    • 21.11.2015 10:17

      W pkt 18.3 konieczne jest określenie trudnego, bez żadnych dodatków, drogi do transportu publicznego odchodzącego z zatrzymania w tej serii, gdzie on / Transport / jest konieczny. Na przykład przystanek w Petersburgu na Nevsky Prospect z przodu wioski Vyrastania w kierunku Newskiego Ławry, gdzie autobus i trolejbus muszą być odbudowane natychmiast w lewym wierszu. I konieczne jest, abyś świadomy, że w transporcie publicznym jest główna populacja miasta. Siedem nie czeka. Ze względu na ambicje kierowców i niepewności zasad, konieczne jest transport publiczny w pozycji łaski, a pasażerowie w zatłoczonym transporcie cierpią. Dlatego wtyczki są dodatkowe i późne autobusy i autobusy wózkowe. I w istocie,
      Obserwując zachowanie kierowców, okazuje się bardzo smutną niezdolność do manewru, niezdolność do użycia dźwigni sterowania samochodem, niemożnością / lub lenistwo / pracą z nogami i rękami. Jest więc konieczne, aby poważnie określić drogę do transportu publicznego odchodzącego z przystanku. Sam robię z radością i przyjemnością. Szacunek dla innych osób priorytetowych.

    • 21.11.2015 11:06

      Irina. Drogi IRA, zgadzam się z tobą całkowicie i we wszystkim. Ale jak być w takiej sytuacji - autobus przygotowuje się do przeniesienia z przystanku, jest już krążył po lewej stronie samochodu, który został już przyznany wraz z koprem. Co więc ta maszyna okrążająca w takiej sytuacji powinna również ustąpić do skrzynki autobusowej dla manewru? Jestem więc o tym, że na drodze rzadko, który od uczestników ruchu powstaje prawo do absolutnej przewagi. Dla pieszych, ten moment jest cienki, ale określony, ale dla podróżujących autobusów, niestety nie.

    • 24.11.2015 15:47

      Na autobusie Loi Drive. A loham normalni chłopcy nie ustępują drogi

    • 25.11.2015 11:22

      Oleg Charmute. Olać, kochanie, nie najdroższe werbalne Ponts całkowicie zniknie, a prawdopodobnie wkrótce nie tylko myślisz, ale głos Twoje myśli czują się spokojniejsze. Arsen 12/31/2015 15:24.

      ja sam pracuję jako kierowca w Mosgortrans, pracuję w dziedzinie strugarki podobnej Tushino itd. Oprócz pracy, ja jako wierzba, którą jedna jazda na samochodem pasażerskim, a także wchodzą w takie sytuacje, gdy najlepsze dyski z autobusu . Zacznijmy w kolejności w pierwszych autobusach idź głównie emeryci i starzy ludzie, a autobus, więc działa, aby poruszać się z prędkością nawet 10-15 km-godzinę i zatrzymaj się ostro, a potem upadłeś wszystkich, którzy w tym czasie nie trzymali ani się nie zrelaksował Podłoga, którą może prowadzić do poważnych obrażeń i nie zapominaj, że autobus może zbliżyć się do ciebie, abyś miał cierpliwość i szacunek dla autobusów. Tokowa moralna, co jest konieczne, aby się poddać Jesteś gorszy od Ciebie, jesteś gorszy nie tylko autobusem, ale także pasażerom siedzący w autobusie. Ale w trzecim, konieczne jest, aby iść cokolwiek dobrze, ale także znając zasady drogi. Uwaga na drodze właściciela nie ma wspólnego i błędy czasami nie wybaczają, że są gorsze dla siebie.

      SER 08.02.2016 10:23.

      Istnieje różnica w funkcji miasta, a nie osada Odjazdy autobusowe z zatrzymywania się. Kto ustąpi drogę drogi.

    Wszyscy, którzy jeżdżą codziennie, więcej niż raz w trakcie tego przecinają się z autobusami, autobusami wózków, gazelami, pubami ... Ogólnie, ze wszystkimi tymi pojazdami transportowanych przez pasażerów. Jednocześnie, gdzieś w kory mózgowej zostaliśmy przełożonym na podświadomym poziomie, który musimy przejść pojazd z dala od przystanku. Jednak jest to nieco bardziej skomplikowane w praktyce. Aby powiedzieć, że zdecydowanie pominąć, który i kto nie ma żadnej frazy prawie niemożliwej. I sytuacja ta ponownie można przypisać wszechstronnym opracowaniu zdarzeń, których nie można określić jednoznacznie, a także niedoskonałości prawa, co nie jest w stanie pokryć wszystkich odmian tego, co się dzieje i kontrolowane przez nas. I oznacza to wyjątkowe rzeczy na pierwszy rzut oka i temat. Musisz poświęcić cały artykuł, w którym przeanalizujemy możliwe zmiany wydarzeń i naszych przypadków zachowania dla nich.

    PDD w czasie, aby pominąć lub nie tc odjeżdżać z przystanku

    W przepisach ruchu jest dość wyraźne wskazanie na temat faktu, że autobusy i trolejbusy powinny być pomijane.

    Pozostaje tylko wyjaśnienie, jakie są te same autobusy i trolejbusy, czyli charakterystyki zgodnie z klasyfikacją CU, którą należy pominąć.
    Aby wyjaśnić, warto skontaktować się z " Przepisy techniczne Unia celna. "

    Naszym zdaniem tutaj jest również dużo przeszedł. To znaczy, każdy pojazd, który transportuje pasażerów od 8 lub więcej, bez względu na to z dozwolone maksymalna masa Więcej lub mniej niż 5 ton. Jest to bardzo TC, który musi pomijać z przystanku. To samo, ale w formie wizualnej.

    Co najważniejsze, wynika z tego, że każde TC, nie ma znaczenia na trasie, czy nie, to znaczy, jest to trasa TC lub nie, ale wizualnie podobna do TC, która ma więcej niż 8 miejsc dla transportu pasażerów, Musisz przejść do ruchu ruchu od zatrzymania. W którym taksówka pasażerska Nie ma takiego priorytetu.

    Jaki jest ten artykuł napisany lub podsumowujący, czy konieczne jest pominięcie pojazdu z dala od przystanku

    Pierwszy wniosek odnosi się do faktu, że zbliża się do zatrzymania i poruszania się wzdłuż właściwego wiersza, konieczne jest uważność, a nawet zmniejszyć prędkość. W końcu jest to na tym zatrzymaniu z dużym prawdopodobieństwem, że magistrala może stać, która odejdzie od przystanku i który należy pominąć.
    Drugi, jeśli wypadek wystąpił w autobusach autobusowych lub wózków na przystanku autobusowym, to nie staje się to winnego kierowcy, który nie przegapił takiego pojazdu w 100%, aby winić. Jeśli czytasz w pkt 18.3 (patrz wyżej), kierowca autobusu lub trolejbus musi upewnić się, że jest gorszy od drogi. Jeśli tego nie zrobił, grupa analizacyjna wypadku może wyznaczyć wzajemną winę w takiej sytuacji.
    W takim przypadku, choć nieznacznie, ale nadal los będzie ułatwiony dla tego, który nie przegapił autobusu ani wózka. Ponieważ nie będzie zapłaty ubezpieczeniowej zgodnie z jego CTP. Więc zachowuje jego współczynnik bonus-myus.